لوله پلی اتیلن اهواز

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله های پلی اتیلن لوله هایی از جنس PE میباشد این لوله ها خاصیت و ویژگی هایی نزدیک به پلاستیک دارد که در دو نوع فاضلابی و آبرسانی تولید میشود. از لوله های کاروگیت برای فاضلاب استفاده میشود. برای استفاده از لوله های پلی اتیلن و اجرای ان لازم است برای سایزهای بزرگ نیاز است که از یک اجرا کار برای انجام عملیات و جوش پلی اتیلن کمک بگیرید.

 

برای انجام عملیات لوله کشی و اجرای لوله کشی کلیک کنید  اجرای لوله کشی کلیک کنید

تلفن های تماس با پشتیبانی تلفن های تماس با ما

0912-8334186

0912-7066166

021-66144527

021-66145209

 

لوله های پلی اتیلن چگونه جوش می خورند؟

لوله های پلی اتیلن برای جوشکاری بسیار راحت و اسان هستند تنها ابزار نیاز برای جوش های پلی اتیلن دستگاه اتو میباشد. با استفاده از این اتو دو سر لوله را اب کرده و انها را به هم متصل میکنیم وقتی که لوله های پلی اتیلن شروع به سفت شدن میکند این لوله ها به خورد هم میرود و مواد اولیه آن باهم قاطی میشود و بسیار مستحکم میشود که به آن جوش لب به لب نیز میگویند.

دیگر روش برای اجرای لوله پلی اتیلن جوش الکتروفیوژن است. این نوع جوش با کوپلر ها قابل استفاده است که به ان کوپلر الکتروفیوژن میگویند این کوپلر ها دارای دو میله اهنی هستند که رسانای الکتریکی هستند. این نوع جوش دوسر لوله ها به داخل کوپلر میرود و با استفاده از جریان الکتریسیته این کوپلر اب میشود و با لوله ها یکی میشود این جوش همانند جوش لب به لب از مقاومت بسیار بالایی برخوردا است.

 لوله های پلی اتیلن امروزه در بیشتر مکان ها و شهر ها استفاده میشود به این دلیل که لوله های پلی اتیلن از ویژگی های بالا برخورداراست همچنین این لوله ها بسیار مقرون به صرفه هستند این لوله ها با توجه به پایین تربودن قیمت نسبت به لوله های دیگر از ویژگی ها خوبی برخورداند که عبارتند از:

  • عمر طولانی تا حدود 55 سال
  • قیمت بسیار پایین نسبت به دیگرلوله ها
  • مقاوم دربرابر خوردگی
  • قابل استفاده برای انتقال آب فاضلاب
  • قابل استفاده برای انتقال آب آشامیدنی
  • مقرون به صرفه و کم بودن هزینه نگهداری

لوله های پلی اتیلن در سایز ها 16 تا 2500 تولید میشود. این لوله ها باید از داخل فشاری را که اب به ان وارد میکند را تحمل کند به این تحمل اتمسفر میگویند که از 4 تا 26 اتمسفر برای لوله های پلی اتیلن وجود دارد. لوله های پلی اتیلن در دونوع استاندارد و درجه دو تولید میشود از لوله های استاندارد برای انتقال اب و گاز استفاده میشود و از لوله های درجه دو معوملا برای زه کشی و رد کردن کابل استفاده میشود.

 

لوله پلی اتیلن اهواز

 

لوله های پل اتیلن در دو نوع استاندارد و غیر استاندارد تولید میشوند از لوله های استاندارد برای انتقال اب استفاده میشود و از لوله های پلی اتیلن درجه 2 معمولا برای رد کردن کابل و زهکشی نیز استفاده میشود لطفا در هنگام خرید بسته به نوع نیاز خود از لوله های پلی اتیلن استفاده کنید.

 

تلفن های تماس با پشتیبانی تلفن های تماس با ما

0912-8334186

0912-7066166

021-66144527

021-66145209