پتیلن صنعت |تولید کننده و فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی در انواع سایز های جهت انتقال آب
پتیلن صنعت | لوله پلی اتیلن سایز 1200

لوله های پلی اتیلن 1200

 

ترکیباتی که باید برای استفاده در آب شرب آشامیدنی طراجی شوند علاوه بر این که با مواد  PE 100 باشند روی لوله نیز باید از ترکیبات ، رنگ سیاه یا همان مستربچ سیاه رنگ و نوار های آبی رنگ تولید گردد .

به منظور هماهنگی مقررات و اطمینان از اینکه تمام مواد مورد استفاده در تماس با آب آشامیدنی به همان شیوه رفتار می شوند ، طرح تصویب اروپا EAS بر اساس دستورالعمل کمسیون اروپا EC/98/13 توسعه می یابد .

این تحت نظارت گروهی از رگولاتور های آب در اروپا  RG-CPDW در سال 2006 به تشکل مجدودی به اجرا در می آید ، اما بعید به نظر می رسد که آن را تا زمانی که بعدا قابل اندازه گیری باشد ، زمانی که روش ای آزمون برای همه مواد استفاده می شود .

لوله های پلاستیکی برای آب آشامیدنی به وضوح توسط هر کشوری عضو اتحادیه اروپا مورد ازمایش قرار می گیرد.

 

  لوله های پلی اتیلن سایز 1200 از دو نوع مواد اولیه  PE10  و PE80  تولید می شوند که این دو ماده اولیه تفاوت چندانی و جود ندارد و تنها تفاوت قابل اشاره حجم گمتر ،

انعطاف بیشتر و تراکم بیشتر که موجب شده اکثر پیمانکاران جهت استفاده از پروژه ها از لولهه هایی که با مواد  PE100  به کار رفته استفاده نمایند . کاربرد این لوله ها : انتقال آب ، استفاده از انواع سیستم ها ی آتش نشانی ، انتقال آب دریا ، سیستم ها انتقال سیالات مجاز تحت فشار

 

این لوله ها در فشار کاری 6 تا 12 بار به صورت شاخه ای مجود می باشد که طول هر شاخه بسته به نوع کار و پروزه 6 و 12 متر متفاوت خواهد بود.

 انواع لوله پلی اتیلن

لوله تک جداره پلی اتیلن : این لوله ها باگرید های PE100 وPE80 وPE63 تولید میشود و لوله های تک جداره میشود در اب اشامیدنی استفاده کرد این لوله داخل وسطح ان صاف است وازسایز16تا2000تولید میشود .

 

از مزایای استفاده از این لوله ها که هم گام با تکنولوژی روز دنیا تولید می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مقاومت در مقابل نور خورشید و گرما و سرمای محیطی
  2. مقرون به صرفه بودن و پایین بودن حجم
  3. کمترین فضای لازم برای نگهداری در انبار
  4. مقاومت در برابر کشش در هنگام نصب
  5. مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش و مواد شیمیایی که در کشاورزی استفاده می شود
  6. وزن سبک این لوله ها
  7. ساخته شده از بهترین مواد اولیه

 

تلفن های تماس با پشتیبانی تلفن های تماس با ما

0912-8334186

0912-7066166

021-66144527

021-66145209

لوله دوجداره پلی اتیلن :به لوله های دوجداره پلی اتیلن لوله کاروگیت نیز میگویند و همانطور که از اسم انها پیداست از دوجداره تشکیل شده این لوله ها برای انتقال اب فاضلاب کاربرد خوبی دارد. سطح داخلی این لوله ها صاف وصیقلی است وبارنگ زرد نشان داده شده است ولی سطح بیرونی این لوله به صورت مارپیچ است که درصورت استفاده از ان درخاک فشار بیشتری را تحمل کند زیرا خاک به لای این مارپیچ ها نفوذ میکند وا لوله را در جای خود مجکم میکند .